
Business Central Cloud Implementeringspakke
Kom i gang på fem dage
Microsoft Dynamics 365 Business Central er et af de mest brugervenlige og gennemførte ERP-systemer på markedet i dag. Alt håndteres i skyen, og som standard arbejder Business Central sammen med andre Microsoft produkter som Outlook, Excel og Teams.
I kan komme i gang med jeres helt egen Business Central på kun 5 arbejdsdage sammen med Dynateam. Vi har erfaringen og indsigten til at kunne tage udgangspunkt i jeres forretningsbehov, og sammenholdt med vores “Business Central Cloud Implementeringspakke” kan vi få jer i luften hurtigt, effektivt og prisvenligt.
Målgruppe
Handelsvirksomheder som ønsker at komme i gang med en standard Business Central Cloud med egen
kontoplan.
Fordele
- Hurtigt i gang
- Automatiske opdateringer
- Hosting af Business Central er inkluderet
- Sikkerhed på Enterprise niveau
- Bedre udnyttelse af hele Microsofts økosystem
Hvordan gør vi
Vi starter med at sende jer et spørgeskema, som I skal udfylde. Det vil blive brugt i forbindelse med et afklaringsmøde, inden vi laver den endelige aftale, så vi er sikre på, at I får optimalt udbytte af pakken.
Vi benytter en kort og koncentreret proces, hvor det er vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang. Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementeringen.
Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter ”Business Central Cloud Implementeringspakke” er implementeret.
Implementering
1 Vi aktiverer jeres nye Business Central – kræver adgang til jeres Office 365 konto
2 Indlæsning af kundespecifik kontoplan, (Vi sender et Excel ark, som I udfylder)
3 Opsætning af ét regnskab:
- Virksomhedsoplysninger
- Bogføringsopsætning
- Bogføringsgrupper
- Momsopsætning
- Opsætning af regnskabsperioder
- Opsætning af nummerserie på salg, køb, finans og varer
4 Grundopsætning af debitor, kreditor og varer, således I selv kan oprette debitorer, kreditorer og varer
5 Brugeropsætning: Alle bruger sættes op med SUPER
6 Opsætning af Business Central e-mail funktionalitet, til afsendelse af dokumenter
7 Indlæsning af dokumentpakke – bestående af: Salgsfaktura, salgskreditnota, kontoudtog
8 Kort gennemgang og introduktion til Business Central – 2 timer
9 Undervisning og hjælp til opsætning af skærmbilleder, hvor I kan vælge fokusområder – 8 timer
10 Go Live
11 Opstartshjælp – vi er der til at hjælpe jer i gang, så I kommer godt fra start – 4 timer
Standard Business Central
Til inspiration om hvad en standard Business Central kan I finde en kort præsentation her
Relevante tillægsprodukter
Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen. Nedenstående er elementer, som vi nemt kan
assistere med eller integrere i løsningen:
- Opsætning af dimensioner
- Indlæsning af åbnings tal
- Indlæsning af debitorer
- Indlæsning af kreditorer
- Indlæsninger af varer
- Payment Management
- Document Capture
- Expense Management
- Document Output
- Power BI – f.eks. vores “Power BI ERP Dashboard”
- Webshop – f.eks. vores ”Webshop med integration til BC”
- CRM - f.eks. vores "CRM opstartspakke"
Vil du vide mere?
Mette Barsøe Larsen
Salgschef
+45 41 87 94 80
mbl@consit.dk
