hero_m_BC_logo.png

Business Central Cloud Implementeringspakke

Kom i gang på fem dage

Microsoft Dynamics 365 Business Central er et af de mest brugervenlige og gennemførte ERP-systemer på markedet i dag. Alt håndteres i skyen, og som standard arbejder Business Central sammen med andre Microsoft produkter som Outlook, Excel og Teams.

I kan komme i gang med jeres helt egen Business Central på kun 5 arbejdsdage sammen med Dynateam. Vi har erfaringen og indsigten til at kunne tage udgangspunkt i jeres forretningsbehov, og sammenholdt med vores “Business Central Cloud Implementeringspakke” kan vi få jer i luften hurtigt, effektivt og prisvenligt.

Målgruppe

Handelsvirksomheder som ønsker at komme i gang med en standard Business Central Cloud med egen
kontoplan.

Fordele

  • Hurtigt i gang
  • Automatiske opdateringer
  • Hosting af Business Central er inkluderet
  • Sikkerhed på Enterprise niveau
  • Bedre udnyttelse af hele Microsofts økosystem

Hvordan gør vi

Vi starter med at sende jer et spørgeskema, som I skal udfylde. Det vil blive brugt i forbindelse med et afklaringsmøde, inden vi laver den endelige aftale, så vi er sikre på, at I får optimalt udbytte af pakken.

Vi benytter en kort og koncentreret proces, hvor det er vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang. Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementeringen.

Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter ”Business Central Cloud Implementeringspakke” er implementeret.

Implementering

1  Vi aktiverer jeres nye Business Central – kræver adgang til jeres Office 365 konto

2  Indlæsning af kundespecifik kontoplan, (Vi sender et Excel ark, som I udfylder)

3  Opsætning af ét regnskab:

  • Virksomhedsoplysninger
  • Bogføringsopsætning
  • Bogføringsgrupper
  • Momsopsætning
  • Opsætning af regnskabsperioder
  • Opsætning af nummerserie på salg, køb, finans og varer

4  Grundopsætning af debitor, kreditor og varer, således I selv kan oprette debitorer, kreditorer og varer

5  Brugeropsætning: Alle bruger sættes op med SUPER

6  Opsætning af Business Central e-mail funktionalitet, til afsendelse af dokumenter

7  Indlæsning af dokumentpakke – bestående af: Salgsfaktura, salgskreditnota, kontoudtog

8  Kort gennemgang og introduktion til Business Central – 2 timer

9  Undervisning og hjælp til opsætning af skærmbilleder, hvor I kan vælge fokusområder – 8 timer

10  Go Live

11  Opstartshjælp – vi er der til at hjælpe jer i gang, så I kommer godt fra start – 4 timer

Standard Business Central

Til inspiration om hvad en standard Business Central kan I finde en kort præsentation her

Relevante tillægsprodukter

Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen. Nedenstående er elementer, som vi nemt kan
assistere med eller integrere i løsningen:

  • Opsætning af dimensioner
  • Indlæsning af åbnings tal
  • Indlæsning af debitorer
  • Indlæsning af kreditorer
  • Indlæsninger af varer
  • Payment Management
  • Document Capture
  • Expense Management
  • Document Output
  • Power BI – f.eks. vores “Power BI ERP Dashboard”
  • Webshop – f.eks. vores ”Webshop med integration til BC”
  • CRM - f.eks. vores "CRM opstartspakke"

 

Vil du vide mere?

Mette Barsøe Larsen
Salgschef
+45 41 87 94 80
mbl@consit.dk

Mette