
Marketing Automation
Optimer din marketingindsats med automatiserede processer
Dine kunder forventer, at du leverer personlig og relevant kommunikation med en passende timing. Marketing automation giver dig muligheden for at levere skræddersyet kommunikation, pleje leads gennem hele købsrejsen og skabe stærkere relationer med dine eksisterende kunder.
Ved at implementere marketing automation kan du:
- Spare tid og ressource
Automatisér rutineopgaver som e-mails, segmentering og lead nurturing, så du kan fokusere på strategisk arbejde. - Øge konverteringer
Følg dine kundeemner tættere med målrettet kommunikation og skab mere effektive salgsprocesser. - Forbedre kundeoplevelsen
Levere relevant indhold på det rigtige tidspunkt baseret på dine kunders adfærd og præferencer. - Skabe overblik og sammenhæng
Integrér dine salgs- og marketingindsatser for en mere helhedsorienteret tilgang. - Måle og optimere
Få indsigt i, hvad der virker, og hvad der ikke gør, med avancerede analyser og data.
Lad dine marketingaktiviteter arbejde for dig
Marketing automation er ikke bare en teknologi – det er en smartere måde at arbejde på. Med de rigtige værktøjer og strategier kan du skabe mere værdifulde kunderejser, styrke din troværdighed samt levere resultater, der gør en forskel.

Kom i gang med marketing Automation
Udbyg din CRM-løsning med et marketingværktøj og få alt samlet på samme platform. Vi tilbyder to forskellige løsning, der begge kan anvendes sammen med Dynamics 365 Sales.
- Dynamics 365 Customer Insights
- Click
Til Click har vi en opstartspakke, der kan hjælpe dig nemt og hurtigt i gang.
Få en snak med os om hvilken løsning, der passer bedst til dit behov.
Vil du vide mere?
Jan Finn Andersen
Business Development Manager
+45 70 20 20 69
Jan@consit.dk
