
DynamicWeb webshop med Business Central Cloud integration
Styrk jeres e-handel med færre manuelle processer
Kom hurtigt i gang med en webshop fra DynamicWeb, som er fuldt klargjort til integration med Microsoft Dynamics 365 Business Central. Ved at vælge en standardløsning, får I en langtidsholdbar webshop, der nemt kan udvides efter jeres behov.
Et personligt team af digitale eksperter fra Consit lærer jeres forretning at kende og implementer den nye webshop i tæt samarbejde med jer.

Målgruppe
Løsningen er målrettet virksomheder, der ønsker at komme nemt og hurtigt i gang med en brugervenlig standard webshopløsning til B2C eller B2B med integration til økonomisystemet Business Central Cloud, og som ønsker en løsning, der kan udvides i takt med, at den digitale forretning vokser og virksomheden får nye behov.
Hovedfunktionalitet
Løsningen indeholder følgende:
- DynamicWeb platform med Swift skabelon
- Skalerbar webshop
- Moderne responsivt design
- Fleksibel konfiguration af skabelonerne, mangfoldigt udvalg af moduler
- Marketing modul / nyhedsbrevsmotor
- Teknisk klargjort til SEO
- Klargjort til Business Central Cloud integration
- Hosting af website er inkluderet
Hvordan gør vi
Vi starter med en indledende forventningsafstemning, inden vi laver den endelige aftale, så vi er sikre på, at I får optimalt udbytte af pakken.
Vi benytter en kort og koncentreret proces. Det er derfor vigtigt, at alle relevante i organisationen er klar, når arbejdet går i gang. Vi har afsat et specifikt antal timer til de forskellige områder af implementering, så det er vigtigt, at der er en beslutningstager fra jer med i processen.
Vi hjælper jer i gang ved at lave forsiden, en artikelside og op til 10 produktsider samt en produktmenu i 2 niveauer, hvor et punkt udfyldes. Vi lægger desuden op til 10 produkter ind i løsningen baseret på jeres data.
Da vi godt ved, at alle løsninger har forskelligheder, er der afsat en pulje på op til 10 timer, til individuelle tiltag, ud over standardopsætningen fra vores side. Hvordan denne pulje skal bruges, er helt op til jer.
Eventuel yderligere funktionalitet eller tilpasninger aftales efter løsningen er implementeret.
Dataintegration mellem webshop og Business Central
Det er fordelagtigt for langt de fleste virksomheder at integrere deres webshop med Business Central. Flere processer bliver automatiseret og meget tid bliver sparet.
Følgende integrationer er en del af pakken:
Live integration
- Kundespecifikke priser / Rabatter
- Lagerstatus
- Salgsordre
- Faktura og Kreditnota
Batch integration
- Kunder
- Produkter (standalone, ikke varianter)
- Produktgrupper
Al data vedligeholdes i webshopløsningen på nær alt omkring priser og lagerstatus, som vedligeholdes i Business Central.

Implementering
- Grundversion af DynamicWeb Swift opsættes
- I fremsender logo og billedmateriale
- Designopsætning baseret på jeres materiale og tanker ved hjælp af standard skabeloner
- Opsætning af sider og indhold
- Integrationen mod standard Business Central Cloud klargøres og testes sammen med jeres Business Central partner
- Løsningen præsenteres på en workshop, hvor den gennemgås og evt. småændringer justeres undervejs. I introduceres også til, hvordan I lægger indhold ind i løsningen
- I indtaster indhold og produkter i 14 dage – minimum en produktkategori skal være færdig
- Klargøring til GO LIVE
- I undervises i brug af løsning m.m.
- Go Live
Relevante tillægsprodukter
Der er mange muligheder for at bygge videre på løsningen. Nedenstående er elementer, som nemt kan integreres med løsningen:
- Hjælp med opsætning af Dynamicweb Plug-In til Business Central
- Betalingsgateway
- PIM-system
- SEO-rådgivning
- Skræddersyede tilpasninger
- Google Analytics
- Avanceret Tracking og Cookiebot

Vil du vide mere?
Thomas Dzougov
Salgschef
+45 21 43 90 84
td@consit.dk
