Uniconta partner

Uniconta – en fleksibel cloud-baseret ERP-løsning

Denne hurtige og effektive økonomiløsning kan anvendes både af den mindre virksomhed så vel som sættes op til fungere i større virksomheder. Alt der kræves er at indstille modulerne efter ønsket funktionalitet. Denne cloud software kan dække alle behov indenfor økonomi-, logistik-, proces- og projektstyring og er et system der vokse i takt med at jeres virksomhed vækster.

Hvad kan Uniconta?

Denne ERP-løsning kan konfigureres og opsættes med mange forskellige funktioner.

Softwaren er:

    • nem at opsætte
    • kan tilpasses eget forbrug
    • intuitivt
    • høj performance
    • konvertibel

Med en add-on liste kan softwaren tilpasses til jeres behov og hjælpefunktioner i systemet er meget nemme at gå til. Felter og skærmbilleder kan vise data på den måde, der giver mest mening for den enkelte virksomhed. Flere skærmbilleder kan være åbne på samme tid og synkroniseres, og vil vise de finansposter der vises pr. konto.

Det er nemt at søge i data og lave rapporter, som kan eksporteres til  Excel eller PDF m.fl.

Dette system er perfekt til det nyopstartede firma så vel som den mere etablerede virksomhed der trænger til et ERP-system der er mere intuitivt, fleksibelt og billigt i drift.

Med en lokal klient på jeres pc og alle data i skyen, har I en lynhurtig økonomiløsning, der gør jer effektive i det daglige arbejde. I har altid adgang til jeres data via denne cloud-løsning og Uniconta sørger for, at I altid har backup, så jeres data er sikret.

Se hvordan Uniconta virker

Hvis du vil se hvordan systemet fungerer, kan vi lave en effektiv demonstration af Uniconta. Det er gratis og uforpligtigende.

Har I brug for en mere komplex løsning med hensyn til warehousing, gennemgribende tilretninger eller styring af produktion er Dynamics Nav et mere oplagt valg. For mere information om Dynamics Nav løsningen:

www.dynateam.dk/loesninger/microsoft-dynamics-nav/om-nav/


Hvordan kan jeg få Uniconta?

Jeres virksomhed kan prøve Uniconta helt gratis og uden binding i 30 dage!

I kan bruge jeres eksisterende data eller starte prøveperioden med nye data. Fortsætter I med at bruge Uniconta efter prøveperioden, har I allerede alle jeres data i systemet. Stopper jeres virksomhed med tilbuddet efter prøveperioden, bliver alle data automatisk slettet.

Skulle jeres virksomhed vælge at bruge eksisterende data, gør vi det nemt og sikkert for virksomheden at skifte fra det nuværende økonomisystem til Uniconta. Vi tilbyder både professionel og effektiv rådgivning, vejledning og support i Uniconta, så I får mest ud af investeringen.

Opret virksomheden og kom i gang med er nyt regnskab: www.consit.dk/saadan-opretter-du-ny-bruger-uniconta

Hvad koster Uniconta? 

I kan se vores priser, forskellige abonnementer og Consit Gruppens services i forbindelse med brugen af Uniconta her:

Uniconta prisliste


Uniconta seminar – lær mere om Uniconta

Deltag på et af vores seminarer og se hvordan Uniconta kan hjælpe jer. Vi afholder løbende events.

Alle datoerne for vores Uniconta events findes her: www.consit.dk/uniconta-event/


For mere information skal jeres virksomhed være velkommen til at kontakte: 

IT-forretningskonsulent Odd Rune | or@consit.dk | +45 31 41 40 98