support

Vi ønsker at tilbyde vores MultiMark CRM kunder den bedste service- og supportydelse. Med Supportnet strømliner og højner vi supportorganisationen for at sikre en ensartet og procesorienteret struktur for håndtering af MultiMark CRM support- og udviklingsopgaver.

Supportnet giver vores kunder:

  • Et sted at henvende sig
  • Bedre koordinering og opfølgning på sager
  • Fleksibilitet
  • Samlet overblik over lukkede og igangværende sager
  • Egen adgang til overblik og opdatering af indmeldte sager.

PR. 1/12-2016 SKAL ALLE SUPPORTSAGER INDBERETTES DIREKTE PÅ CONSIT SUPPORTNET VIA:

SUPPORTNET.FICS.DK

D. 1/12-2016 lukker mailboksen: support@multimark-solutions.dk


ADGANG OG VEJLEDNING TIL SUPPORTNET

Jeres MultiMark CRM Superbruger modtager en e-mail med adgangsoplysninger og vejledning til Consit Supportnet.

E-mailen fremsendes direkte til den enkelte bruger.

Hvis du har spørgsmål til Supportnettet, kan du kontakte os på vores supportnummer: +45 78 77 33 94

Vi glæder os til at supportere dig.

Med venlig hilsen

Consit Support