fbpx

OM MULTIMARK CRM

Skal din virksomhed fremstå som en seriøs forretningspartner, der har styr på kunderne?

Vil du have mulighed for at optimere dit ressourceforbrug og øge salget?

Mister du værdifuld viden, hver gang en medarbejder stopper?

Så er der en god chance for, at MultiMark CRM er et værktøj der kan hjælpe din organisation med at skabe overblik og struktur i kundedata, og sikre, at alle medarbejdere har adgang til de nødvendige kundedata. Når I arbejder med MultiMark CRM, vil kunderne opleve jeres virksomhed som professionel og engageret.

MultiMark CRM sikrer, at alle relevante oplysninger omkring virksomhedens kunder er samlet ét sted, så alle medarbejdere har adgang til dem og kan yde en høj service.

Det er en løsning der passer til din virksomhed, uanset størrelse. Virksomhederne der benytter MultiMark CRM har mellem 10 og 1.500 brugere.

TRADITIONEL CRM MED BRANCHEMODULER

MultiMark CRM indeholder alle de traditionelle CRM-elementer, fx kundehåndtering, informationsopsamling m.m. Derudover har vi gennemtestede og fuldt funktionelle løsninger inden for følgende områder:

  • Samling af data fra flere datakilder: MultiMark CRM kan integere data fra fx jeres økonomisystem og lave kalenderintegration til Outlook
  • Offline version: Med en offline version behøver sælgerne og teknikkere ikke at være online for at kunne arbejde. Det er en stor fordel, når de er ude hos kunderne. Sælgerne kan altid optage ordre, uanset om de er offline eller online
  •  Anlægs-/serviceregistrering: MultiMark CRM indeholder en unik løsning, til de virksomheder der har anlæg og maskiner stående på forskellige adresser. Overblik over materiel og servicering håndteres let i systemet.
    Læs mere om MultiMark CRM Service.

Læs mere om MultiMarks kundecases.

multimark support

SALGSPLANLÆGNINGEN

Salgsplanlægningen er let med vores simple og effektive drag-and-drop funktion, som også har integration til Outlook. Når salgskonsulenten planlægger sine kundebesøg i MultiMark CRM, trækker han aktiviteten til den ønskede dag og tid. Mødet fremgår nu både i MultiMark CRM og i Outlook.
Møder, der er booket direkte i Outlook, vil også være synlige i MultiMark CRM kalenderen. Så undgås dobbeltbookninger, samtidig med at bookningen foregår hurtigt og simpelt.

Jeres salgskonsulenter får større overblik og lettere ved at prioritere og planlægge arbejdsdagen. De får påmindelser om fx opfølgning på planlagte aktiviteter, så ingen kundetiltag bliver glemt eller overset. Med fuld integration til Outlook, kan sælgerne med et enkelt klik lægge møder i kalenderen, se dagens planlagte møder osv.

Direkte ordreoptag
Direkte ordreoptag hos kunden er en anden af MultiMark CRMs styrker. Vi har udviklet en offline version, der gør, at salgskonsulenterne kan arbejde, selvom de befinder sig et sted, hvor der ikke er internetforbindelse. Tilbud, ordregodkendelse etc. kan foregå i en og samme proces, hvis det ønskes, og vi har bred erfaring med integration til forskellige økonomisystemer.

Salgsoptimering
Optimering af salget er muligt, når du har let adgang til alle de vigtigste kundeinformationer omkring tidligere salg, fx hvad købte kunden, i hvilke mængder og til hvilken pris?

Kunderne kan prioriteres, så fokus og tidsforbrug er på de kunder, hvor der er størst mulighed for salg. MultiMark CRM hjælper med at skabe overblik over seneste salgsbesøg og giver mulighed for at prioritere og sikre optimal udnyttelse af konsulentens tid. Med MultiMark CRM som omdrejningspunkt for salget, bliver overlevering af informationer til nye sælgere lettere og vigtig viden om kunderne forbliver i virksomheden, på trods af medarbejderudskiftning.

CRM SOM LEDELSESVÆRKSTØJ

Med MultiMark CRM får både top – og salgsledelsen et brugbart ledelsesværkstøj, da al information i MultiMark CRM er søgbart og kan trækkes ud på let overskuelige rapporter. Pipeline-overblik giver ledelsen god mulighed for at planlægge frem i tiden og sikre bedst mulig udnyttelse af ressourcerne.

Ledelsen får et stærkt redskab der sikrer: Øget salgseffektivitet, Forankring af strategier, Målbare resultater, Rapportering, forecasting og prognoser.

BRUGERGRÆNSEFLADE

Unikt for MultiMark CRM er også muligheden for at tilpasse brugergrænsefladen, helt ned til den enkelte bruger. Det betyder i praksis, at to brugere med samme brugerprofil, kan have forskellige brugergrænseflade. Systemet kan nemlig tilpasses, alt efter behov og ønsker. Hver bruger har mulighed for at oprette egne genveje, til eksempelvis rapporter eller andre funktionaliteter, som brugeren ofte benytter.

Tilpasning af brugergrænseflade giver stor fleksibilitet. Det gør det bl.a. lettere for brugere, der ikke nødvendigvis har MultiMark CRM som deres primære arbejdsredskab, at navigere rundt i systemet og finde oplysninger.

HVOR ADSKILLER MULTIMARK CRM SIG FRA DE ANDRE CRM-SYSTEMER, DER ER PÅ MARKEDET?

Vi er 100 % danskejet. Vi leverer et driftsikkert system og har udviklere siddende in-house. Systemet bliver løbende udviklet, med udgangspunkt i de ønsker og ideer vi får fra vores kunder.
En anden styrke ved MultiMark CRM, er den lette håndtering af relationer i flere led. Her har vi stor erfaring fra bl.a. retail-branchen, specielt FMCG. Et eksempel på relationer i flere led er relationerne mellem grossister, kæder og de enkelte butikker.

Læs mere om MultiMark CRM Retail

Lige siden starten, har vi haft fokus på produktudvikling i tæt samarbejde med vores kunder. Vi ved, at CRM er en kulturbærer i en virksomhed, hvor CRM-systemets fornemmeste opgave er at understøtte en kundeorienteret udvikling – ikke skabe den.