MultiMark CRM Retail er et branchespecifikt CRM-system

MultiMark CRM Retail er et specielt designet CRM-værktøj, skabt til at håndtere processerne i Retail- og Foodindustrien.

Med brugere af MultiMark CRM Retail som Hans Just, Conaxess Trade og Lactalis, har vi bred erfaring i at designe, udvikle og implementere specifikke løsninger, der skaber en driftsikker ramme for en lang række planlægnings- og styringsværktøjer.

En velfungerende og driftsikker CRM-løsning er med til at sikre lønsomhed og ensartet håndtering af de bagvedliggende processer.

Med MultiMark CRM Retail får din virksomhed et styringsværktøj, der sikrer:

– Forankring af strategien

– Øget salgseffektivitet

– Målbare resultater

– Rapportering, forecasting og prognoser.

Hos MultiMark har vi bred erfaring fra retail-branchen. Vi har oparbejdet en unik viden omkring retailers behov og gjort os mange erfaringer i branchen.

Derfor kan vi tilbyde en driftsikker løsning som indeholder:

    • Ordreoptag i butikken: Undgå fejl i bestillingerne! Med det lette “click and go” løsning, kan konsulten få kundens underskrift på ordren, mens han er i butikken..
    • Sortiment håndtering: På både kæde- og butiksniveau og sikre korrekt håndtering af tidsfastsatte sortimenter.
    • Salgstursplanlægning: Korrekt prioritering af kunderne og at konsulenten/disponenten møder op på rette sted og i rette tid.
    • Markedsspørgsmål: Data kan indsamles in-store og bonushåndtering.
    • Offline klient: sikre at data er tilgængelige også når salgskonsulenten er offline. Vi har lang erfaring med integration til ERP, nem og hurtig ordrebehandling og EDI-interface.
    • POS: Giver unik mulighed for salgskonsulenten at følge butikkernes salgsmønster på den enkelte vare eller varegruppe.

MultiMark CRM Retail – Systemmuligheder

Mulighederne i MultiMark CRM Retail er mange og særligt udviklet til retail-branchen. Det giver dig udvidet mulighed for at styre relationerne mellem grossister, kæder og butikker, samt oprette og vedligeholde grossist- og kædesortimentet.

MultiMark CRM Retail består af flere moduler, der bl.a. sikrer korrekt og ensartet håndtering af informationer.

Her opsamler og vedligeholdes kundekort med informationer som: kontaktpersoner og kontaktdata, præferencer, noter og historik og kalender, besøgsfrekvens, foretrukne besøgsdage m.v.

Da MultiMark giver mulighed for at opdele brugerne i grupper, kan informationsniveauet varieres, alt efter brugernes behov. Er flere brugere tilknyttet den samme kunde, får alle tilknyttede brugere automatisk besked, når der sker ændringer på kunden.

MultiMark CRM Retail giver også mulighed for at have hele dit produktkatalog, med alle produktinformationerne, liggende. Det sikre tilgængelighed til opdateret og korrekt information, for alle brugere. Det kan være informationer som: Højde og vægt, EAN nr., stykliste og kostpris og emballage. Informationerne vil selvfølgelig variere, alt efter din virksomheds behov og produktkatalog.

Der hvor MultiMark CRM Retail virkelig skiller sig ud, er de mange års erfaring fra retail-branchen. Din virksomhed kan holde styr på de mange relationer der er mellem grossister, kæder og butikker, herunder ind- og udmeldelser i grossist- og kædesortimentet:

  • Priser
  • Håndtering af priskampagner
  • Produktets rolle
  • Grossistens varenummer
  • Håndtering af budgettering samt løbende definering af distributionsmåling samt spørgeskemaer, der kan være både kædespecifikke og periodestyret
  • Håndtering af ordreoptagelse
  • Ordreforslag
  • Simulering af ordre til butik
  • Ordreoptag i internt salg styres let i MultiMark med nem integration til EDI.

Du får automatisk udregning af ordreøkonomi og mulighed for at styre ordreverifikations- og rabatgodkendelsesprocessen.

Når der skal køres salg-/marketingkampagner til kæderne, klarer MultiMark også det. Fx hvilke produkter, pris, tilskud, perioder, forecast m.m. knytter sig til den enkelte kæde. Du får dermed fuld integritet mellem sortimentsstyring og ordreoptagelse.

MultiMark er platformsuafhængigt og da al udvikling foretages af os selv, er der rig mulighed for at få tilpasset systemet, efter virksomhedens behov.

Vil du vide mere?

Kontakt Torben Dyhrberg, Business Manager | td@consit.dk | +45 31 41 19 15 eller udfyld kontaktformularen

Navn (skal udfyldes)

E-mail (skal udfyldes)

Tlf.

Emne

Din besked