fbpx

MICROSOFT Dynamics 365 Business Central

Det sikre valg – med større potentiale

Microsoft NAV har skiftet navn til Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Microsoft Dynamics 365 Business Central er en komplet ERP-løsning moderne teknologiplatform til virksomhedsadministration. Så kan du forbinde økonomi, salg, service og drift, strømline din forretningsprocesserne, forbedre din interaktion med dine kunder, og tage bedre beslutninger.

Når du vælger Microsoft Dynamic 365 Business Central til din virksomhed, har du truffet et godt valg.

Der er nemlig tale om en særdeles driftsikker ERP-løsning med over 1 million brugere i 30 lande over 40 år.

Saml alle dine adskildte IT-systemter i en løsning. Så vil du se større effektivitet fordi du kan automatisere opgaver og workflows. Dine medarbejdere er allerede trygge ved brugergrænsefladen, de kender den fra Microsofts andre værktøjer,fx Office-pakken med Outlook, Word, and Excel. Med Dynamics 365 Business Central får du overblik over din forretning med indbygget intelligens, der hvor du har brug for det.

Dynamics 365 Business Central sætter fleksibilitet i centrum, skaber integration til dine kunder og samarbejdspartnere, og er især kendt for at være nemt at tilpasse, bruge, vedligeholde og udvikle. Derfor er det ikke kun et sikkert valg, men også en udviklingsmulighed for virksomheden. Så kan din virksomhed vokse og være agil.

Læs mere om Microsoft Dynamics 365 Business Central

Vil du vide mere om Microsoft Dynamics 365 Business Central? Så download e-bøgerne nedenfor ved at klikke på billedet.

Microsoft Dynamics 365 Business Central
Microsoft Dynamics 365 Business Central

Add-ons til Dynamics 365 Business Central

Add-ons – Tillægsløsninger 

Tilføj mere værdi med add-ons. Du kan fx. vælge et add-on der automatisere dine administrative opgaver fx håndtering af faktura, betalinger eller registering af bilag. Du kan også få lønadministration, EDI og rejseafregning.

Læs mere om om alle mulighederne for add-ons til Dynamics 365 Business Central.

Brancher

Kunder indenfor alle brancer

Vore kunder er fordelt på mange forskellige brancher. Til nogle brancher findes der specifikke brancheløsning. Her er et udsnit af nogle af de mange brancher vi har erfaring med:

Kundecases

Læs vores kundecases.

Her kan du finde mere information om, hvordan en række af vores kunder bruger Microsoft Dynamics NAV.

Læs en af vores kundecases.

Integrationer

For at opnå maximalt udbytte af jeres ERP-løsning er det vigtigt, at det kan integreres med virksomhedens øvrige software.

Med Microsoft Dynamics kan vi lave integration til mange forskellige applikationer og leverandører.

Kontakt os for at høre om de mange integrationsmuligheder, som du får med Microsoft Dynamics.

Support

Som bruger af Microsoft Dynamics NAV har du mulighed for at få support på dine produkter.

Hvis du har en serviceaftale med os, er det som standard inkluderet, at du kan kontakte vores helpdesk til at få hjælp, men du vil blive faktureret efter den forbrugte tid.

Kontakt eventuelt din kontaktperson hos Dynateam, hvis du ønsker en serviceaftale.

Du kan få support ved at kontakte vores helpdesk på 31 31 11 12 eller på helpdesk@dynateam.dk.

Kundernes garanti for et sikkert valg

Dynateam er certificeret Microsoft ERP Guld Partner.

Som en sikkerhed til vore kunder og samarbejdspartnere, sikrer Microsoft at vores medarbejdere har de helt rigtige certificeringer, uddannelser og erfaringer.

Det betyder, at vore eksisterende og nye kunder kan blive bekræftet i, at Dynateam er ”Best in Class” på ERP-forretningssystemer til erhvervslivet.