KURSER OG EVENTS 2017

SEPTEMBER

TEMA: Automatisk afstemning og periodeafslutning

26/9-17, Kl. 8.00 -11.30 – Seminar: viden-seminar med Oracle og Consit Gruppen. Gratis deltagelse.

Automatisering af afstemninger, behandling af store mængder data og periodeafslutning – hvordan håndterer din virksomhed dette?

For mange virksomheder er afstemnings- og periodeafslutningprocessen en langsommelig, manuel og tidskrævende proces. Mange bruger fortsat Excel, og er ikke opmærksomme på de sikkerhedsrisikoer der følger med, når man ikke har kontrol over data/versioner/brugeradgang m.m.

Læs videre……

TEMA: CRM for retailvirksomheder

27/9-17, Kl. 14 -14.30 – Webinar: CRM for retailvirksomheder. Gratis deltagelse.

Let den administrative byrde for dine salgskonsulenter og sælg mere!

Organiser salgsaktiviteterne med en branchespecifik CRM-løsning.

Gør det nemt for dine salgskonsulenter at lave effektiv besøgsplanlægning, arbejde med kampagner og indsamle markedsspørgsmål. Specialmodulerne løser retail-branchens udfordringer og det kan være med til giver jer et konkurrenceforspring.
Læs videre……

OKTOBER

TEMA: CRM for servicevirksomheder

3/10-17, Kl. 14 -14.30 – Webinar: CRM for servicevirksomheder. Gratis deltagelse.

Gør jeres serviceteknikere til en mersalgsressource

Jeres serviceteknikere har unik viden om jeres kunder. Det kan I udnytte til at opsamle de mersalgsmuligheder, der opstår når serviceteknikere besøger kunden.

Serviceteknikerne har ofte en god relation til kunden. Det betyder, at kunderne deler informationer med teknikerne, som salgskonsulenten ikke nødvendigvis modtager. Den unikke viden kan I opfange i MultiMark CRM, og sikre et optimalt samarbejde mellem salg og service, omkring salg af jeres produkter.
Læs videre……

NOVEMBER

TEMA: Business Intelligence

4/10-17, Kl. 14 -14.30 – Webinar: Få inspiration til at arbejde med BI i mindre og mellemstore virksomheder. Gratis deltagelse.

Går din virksomhed glip af indtjeningspotentiale og optimeringsmuligheder, der kunne gøre jer mere konkurrencedygtige?

I har mange data til rådighed i virksomheden. Dem kan I bruge aktivt i jeres beslutnings-processer!

Udfordringen for mange mindre og mellemstore virksomheder er, at det kan være svært at se og vælge blandt de mange muligheder, der er for at skabe værdi med virksomhedens data.
Læs videre……

Se vores tidligere afholdte webinarer: www.consit.dk/afholdte-webinarer