Med et CRM-værktøj sikre du, at vigtige informationer om dine kunder ikke går tabt i en travl hverdag.

CRM er et stærkt værktøj, når du vil forbedre din virksomheds evne til at opsamle, bearbejde og anvende alle de informationer omverden stiller til rådighed om din kunde.

CRM dækker over mange aspekter i en virksomhed, men det handler i bund og grund om relationsstyring. Det kan f.eks. være:

  • Hvordan modtager vi en ny kunde?
  • Hvordan servicerer vi kunden?
  • Hvornår var vi sidst i kontakt med kunden?
  • Kan vi forudse et kommende behov hos kunden?

crm process

Et CRM-værktøj er også en måde at sikre, at jeres medarbejdere arbejder på samme måde når de registrerer informationer om kunden. Det er vigtigt at sikre kundeinformationerne, så I ikke mister værdifuld viden f.eks. hvis en medarbejdere forlader virksomheden.

En kunde eller en potentiel kunde har oftest kontakt med flere af virksomhedens medarbejdere. MultiMark CRM kan hjælpe jer med at skabe værdi for kunden, ved at sikre alle medarbejdere adgang til de nyeste og mest relevante data om kunden.

Når I har nem adgang til de nyeste informationer, kan det være med til at gøre jeres salgsproces mere effektiv og gøre det muligt for jer at yde en højere kvalitet når det kommer til support og service.

HVORFOR INDSAMLE INFORMATIONER?

Når du indsamler informationer om dine kunde bliver det langt nemmere for virksomheden at forudse hvad kundens behov er.crm værdiprocess

Hvis du kan møde dine kunders behov meget præcist, kan du skabe værdi for din kunde. På den måde sikrer du tilfredse kunder, som vil blive ved med at handle med din virksomhed. Det siger sig selv, når skaber du værdi for kunden, skaber du også værdi for din egen virksomhed.

FORDELE VED AT BRUGE CRM

  • Reducere administrative omkostninger.
  • En ensartet tilgang til at registrere relevante informationer om kunden.
  • Nemmere for jer at dele viden internt.
  • Nem adgang til relevante informationer om kunden.
  • Processer kan gøres mere effektive.
  • Bedre kundeservice.
  • Reducere antallet af fejl.
  • Kan integrere data fra andre systemer f.eks. jeres økonomisystem.

Find ud af hvordan MultiMark CRM kan hjælpe din virksomhed!

Kontakt os på 70 20 20 69 eller kontakt os via kontaktformularen.