oracle_crtadptr_clr_rgbOracle ERP-løsninger

Consit Gruppen har implementeret Oracle ERP-løsninger i mere end 20 år.

Vores ERP-konsulenter har alle mange års erfaring med ERP-løsninger og har ydet konsulentassistance og professionel rådgivning til mange kunder igennem årene.

Consit Gruppen er Oracle Gold Partner Det betyder, at vores konsulenter er certificeret i Oracle’s produkter og kan yde den bedste rådgivning.

Læs mere om Oracle ERP

Vores løsninger

Fakturahåndtering

Fakturahåndtering

Du kan spare mange penge hvert år, hvis du bruge et fakturahåndteringsværktøj.

PROCESSIT fra Readsoft kan hjælpe dig med at gøre din fakturabehandling langt mere effektiv og spare dig for både tid og penge.

Læs mere om fakturahåndtering

Oracle APEX

Oracle APEX-løsninger

APEX står for Application Express. APEX er et browser-baseret udviklingsværktøj hvor du kan nemt og hurtigt kan udvikle applikationer.

Læs mere om APEX

Kom i gang med ERP som Cloud-løsning

Kender du potentialet i ERP-Cloud-løsninger?

ERP Cloud-løsninger vinder hastigt frem og vi oplever en stigende efterspørgsel efter rådgivning omkring ERP cloud-løsninger.

Blandt fordelene ved en cloud-løsning er, at du er sikret høj funktionalitet og maximal driftsikkerhed. Desuden kan du hente besparelse på driften, fordi der ikke er udgifter til vedligehold af servere og hardware. Din virksomhed kan koncentrere sig om effektivisering af selve forretningen, mens andre sørger for den stabile drift af løsningen.

Læs mere om Cloud-løsninger

Konsulentydelser

Consit Gruppen har rådgivet omkring ERP-løsninger i mere end 20 år og vi har nogle af de mest erfarne konsulenter på området.

I samarbejdet med vores kunder har vi fokus på strategisk procesoptimering, hvor faglighed, tryghed og nærhed er vigtige succeskriterier når vi løser opgaver.

Du kan læse mere om vores konsulentydelser

Support

Consit Gruppens supportydelser er opbygget med en række grundydelser, der sikrer:

– Ensartet og effektiv behandling af din henvendelse, SAMT rapportering af samarbejdet, med opfølgning, anbefalinger og mulige forbedringer.

– Effektive og hurtige løsninger fra nøglekompetencer.

I tillæg til grundydelserne kan supportaftalen suppleres med pro-aktive og/eller overvågningsrelaterede aktiviteter, der medvirker til at forbedre den enkelte kundes brug og oplevelse af løsningerne.