fbpx

Business Central support

Microsoft Dynamics 365 Business Central – Service- & Support

Med en service- og supportaftale kommer du først i køen til Business Central support. Du får hjælp og support fra erfarne ERP-eksperter. Så kan du udnytte din ERP-løsning optimalt.

Vi hjælper dig med at løse de udfordringer og akutte problemer, som du kan løbe ind i, når du arbejder med Microsoft Dynamics 365 Business Central.

• Ubegrænset telefon og e-mail support
• Fjernsupport – Sikker opkobling direkte til din PC
• Du kommer først i køen til 1st Level support
• Hjælp til rettelse og anvisning af handlingsplan ved fejlbeskeder fra Busness Central
• Driftsforstyrrelser – Diagnose og afhjælpning
• Analyse af den konkrete problemstilling på baggrund af indrapporteret dokumentation
• Afklaring af spørgsmål om den daglige drift af løsningen og programmets funktionalitet.

Proaktiv serviceanalyse

Business Central kommer med en indbygget proaktiv serviceanalyse. Det betyder at vi en gang om året laver et eftersyn af din ERP-løsning.

Med serviceanalysen sikre vi, at du udnytter din løsning optimalt, og får mest mulig ud af din softwareinvestering.

Vi samler resultaterne i en proaktiv servicerapport (PSR). Rapporten indeholder de iagttagelser vi har gjort, og en konklusion med konkrete forslag og anbefalinger til optimerings- og forbedringsmuligheder.

Ved en proaktiv serviceanalyse tjekker vi:

Backup kontrol: Vi kontrollerer, at jeres backup kan gendanne databasen

Kontrol af Finanssamlekonti til debitor, kreditor og lager: Vi kontrollerer, at samlekonti fra modulerne stemmer til balancen i Finans

Kontrol af automatiske jobs i systemet: Vi lister alle automatiske jobs i systemet (opgavekø) og undersøger de enkelte jobs performance i de sidste 3 måneder

Dubletkontrol på debitor, kreditor og kontakter: I får en liste over potentielle dubletter

Stamdata-kvalitet: For udvalgte stamdata er det muligt for at få en liste over mangelfulde data.

Det siger vores kunder om vores service og support

Læs casen: Sådan løste Dynateam en forretningskritiskopgave for Falck Global Assistance

NAV Case - Falck

“Vi har oplevet Dynateams support som meget fleksibel og ikke mindst hurtig.
Jeg er meget tilfreds med den support Dynateam leverer.”

“Jeg er meget glad for, at det fungerer så godt som det gør,
for supporten er et forretningskritisk punkt for os.”

Troels O. MüllerGlobal Accounting Manager for Falck Global Assistance

Service & Support gælder for:

• Standard NAV (fra version 2009 R2 og nyere) eller Business Central
• Continia Payment Management (ikke Statement Management)
• Continia Document Capture
• Dynateam PDF
• Continia Expense Management.

Versioner

Service- & Supportaftale dækker kun Windows-baserede standard NAV-løsninger fra 2009 og frem.

Skal vi hjælpe dig med service og support?

Vil du vide mere om hvordan vi kan hjælpe din virksomhed med præcis de udfordringer I har?

Business Central support

Henrik Munch Carlsen

Salgschef

hmc@dynateam.dk

+45 21 84 86 21