fbpx

Add-ons til Microsoft Dynamics 365 Business Central

Add-ons er tillægsløsninger til Microsoft Dynamics 365 Business Central

Add-ons gør det muligt at udnytte din Microsoft Dynamics løsning, så den i endnu større grad er perfekt tilpasser din virksomheds processer.

Der er mange muligheder med add-ons, fx kan du automatisere nogle af de tungeste manuelle processer. Det nedsætter risikoen for fejlindtastninger og frigiver tid som du kan bruge på andre opgaver.

Vi har erfaring med mange forskellige add-ons, og kan hjælpe dig med at identificere dem der understøtter din virksomheden behov.

cobe

Case: Samspil mellem IT-værkstøjer

Læs casen om hvordan COBE arkitekter fik styrket samspillet mellem deres IT-værktøjer.

OVERSIGT OVER ADD-ONS

Continia

Continia logo

Document Capture

Fakturabehandling og -styring, Godkendelses-workflow
Med Document Capture kan du automatisere håndteringen af dokumenter. Løsninger strømliner alle dine processer lige fra modtagelse, registrering af et dokument til godkendelse, bogføring og fremsøgning i dit digitale arkiv.

e-Documents Import

Add-on løsning til Continia Document Capture som gør det muligt at automatiser kommunikationen med dine kunder. Du kan  modtage digitale dokumenter som fakturaer, kreditnotaer og få dine påmindelser direkte i Microsoft Dynamics.

Expense Managment

Få overblik og nem styring af dine rejseudgifter uden at skulle bruge andre systemer end Microsoft Dynamics. Dine medarbejdere kan indsende deres dokumentation i forma af kvitteringer mens de er på farten. Du får også automatisk kreditkortafstemning og godkendelses-workflow

Web Approval Portal

Med Web Approval Portal kan dine medarbejdere godkende dokumenter når de er ude af huset. Continia Web Approval Portal er en webservice, der er direkte integreret i Microsoft Dynamics serveren. Portal gør det muligt for alle medarbejdere at odkende udgifter og dokumenter, selv om de ikke har direkte adgang til Microsoft Dynamics, uanset hvor i verden de er, så længe de har adgang til en webbrowser.

Payment Management

Send dine betalinger direkte fra Microsoft Dynamics til bankens online-system. Betalingerne bliver godkendt og sendt til banken i ét workflow, og du får en kvittering for betalingen med det samme.

Statement Intelligence

Add-on løsning til Continia Payment Management, der strømliner hele betalingsprocessen gennem import af kontoudskrifter, automatisk vedhæftelse af bilag, afregning af kombinerede betalinger og automatisk oprettelse af indbetalingsbilag.

Document Output

Automatisér dokument- og rapportdistributionen direkte fra Microsoft Dynamics. Spild ikke mere tid på at sende rapporter manuelt fra Microsoft Dynamics til dine kunder og leverandører. Tilpas e-mails med den information og udformning, som passer til din virksomheds behov.

e-Documents Export

Send digitale dokumenter som fakturaer, kreditnotaer og påmindelser automatisk og direkte fra Microsoft Dynamics med denne add-on løsning.

Collection Management

Styr dine Direct Debit-aftaler og opkrævninger direkte fra Microsoft Dynamics, og spar besværet med at logge på din netbank.

Jet Global

Rapportering og Business Intelligence

Jet Global giver dig hurtig og fleksible regnskabs- og forretningsrapportering indbygget i Excel eller online. Du kan lave analyser og budgetter, og dele alle dine rapporter med dine kollegaer. Så arbejder og tager I beslutninger ud fra samme datagrundlag.

Læs mere om løsningerne fra Jet Global

Pleo

Pleo

Pleo er løsningen der gør, at du slipper for at indsamle de fysiske kvitteringer når dine medarbejdere har udlæg.

Du har stadig fuld kontrol og overblik over alle virsomhedens udgifter, men kan skære i alle de manuelle processer, eliminerer udgiftsrapporter og forsimple dit bogholderiet.

Lessor

lessor logo

Lessor Payroll til Microsoft Dynamics

Få en lønløsning der passer til dine behov. Med Lessor Payroll trækker du på de data du allerede har til rådighed i Microsoft Dynamics. Du får en løsning der går dine administrative arbejdsgange mere effektive mens der ikke er gået på komprokis med fleksibilitet, sikkerhed og brugervenlighed i systemet.

Lessor Time & Attendance til Microsoft Dynamics

Saml alle dine informationer om fravær, ferie, flextid og afspadsering et sted. Så er du sikret overblik og undgår fejl.

Du kan registrerer medarbejdernes komme/gå-tider, få data overført til systemet, så kan du nemt bogføre registreringerne til lønbehandlingen.

Lessor Human Ressources til Microsoft Dynamics

HR-modulet sikre at du altid har styr på dine medarbejdere og deres kompetencer. Lav organisationsdiagrammer til ledelsen og styr virksomhedens rekrutteringer fra start til slut.Du kan organisere opgaver og styre alle de doumenter der er knyttet til medarbejderne.  Sikkerheden er altid prioiteret, så dine data til en hver tid er sikkert gemt!

EazyProjects

Eazyprojects

EasyProjects er et cloud-baseret alt-i-en projektstyringsværktøj, som indeholder alt fra timeregistering, rapportering, fakturering, komplet projektøkonomisk overblik, samt organisation og rollefordeling.

Du får også Gantt-kort og Kanbann tavler som kan hjælpe dig med at skabe overblik og projektstyring.

Tasklet Factory

tasklet factory

Mobile WMS (warehouse management system) understøtter arbejdsprocesserne på lageret og er direkte integreret til standardfunktionerne i Microsoft Dynamics. Løsningen giver dine lagermedarbejdere de værktøjer og oplysninger, der er nødvendige for at kunne arbejde effektivt. Og undgå fejl. Den intuitive grafisk brugergrænseflade, gør løsningen meget nem at bruge, og kan tilpasses til den enkelte brugers behov.

NXM Business Solutions

nxm logo

NxM EDI er digital udveksling og håndting af salgs- og købsdokumenter, varekataloger og avanceret Intercompany i Microsoft Dynamics.

NxM EDI giver dig effektiv og smart dataudveksling mellem dig og dine kunder og samarbejdspartnerne. Dine medarbejdere slipper for manuelle indtastninger, og fejlindtastninger reduceres til et minimum.  Så kan I bedre udnyttelse jeres ressourcer og få en optimeret lagerstyring.

Vil du vide mere?

HMCKontakt:

Henrik Munch Carlsen

Salgschef

hmc@dynateam.dk

+45 21 84 86 21