Nye muligheder med Microsoft Dynamics 365 CRM

Nye muligheder med indbygget integration mellem Business Central & Dynamics 365 CRM

Microsoft Dynamics 365 CRM er Microsofts CRM-løsning.

Det har længe været et ønske hos NAV-kunder at kunne integrere data mellem NAV og Dynamics 365 CRM direkte mellem applikationerne. Og nu er Microsoft kommet med en løsning der kan opfylde det ønske.

Der ligger en klar gevinst i at lade sælgerne få indblik i ERP-data fra Business Central og dermed få bedre overblik over transaktioner med kunderne. Ved at integrere Business Central og Dynamics 365 CRM, er der nu mulighed for at få det indsigt i det daglige arbejde. Så kan en sælger fx se lagerstatus i forbindelse med en ordre.

Faktisk er der en række felter, der kan sættes op til at synkronisere som standard. Du kan også vælge hvilken vej, der skal synkroniseres. Og om synkronisering skal være manuel eller planlagt.

Du kan synkronisere følgende felter:

På den måde kan du udnytte værdien af de data, der allerede er tilgængelige i virksomheden, fra både Business Central og Dynamics 365 CE.

Gevinsten ved at kunne opdatere data i begge applikationer er, at informationer kan ses på tværs af applikationerne og af forskellige brugere og roller. Det giver sælgerne et helt nyt overblik over deres kunder og salg.

En anden positiv effekt er, at du kan undgå at arbejde med tredjeparts-applikationer for at synkronisere data, og det giver dig opdaterede og ens data, både i Business Central og Dynamics 365 CRM.

Vil du vide mere om det nyeste indenfor Dynamics 365 CRM, så kontakt mig:

DSKontakt:

David Søderberg

Business Manager – CRM

ds@consit.dk

+45 31 43 92 03